Knowledgebase: Hosted Exchange
Hosted Exchange - 03. Mailbox aanmaken
Posted by Easyhosting on 08 Feb 2013 15:12

In dit artikel leggen wij je uit hoe je een Mailbox kunt aanmaken binnen je Hosted Exchange omgeving. Hoe je kunt inloggen op je Hosted Exchange omgeving kun je hier teruglezen: Inloggen in het Control Panel.

Wanneer je ingelogd bent in je Hosted Exchange omgeving klik je onder 'Exchange' op 'Mailboxes'.

 

Klik vervolgens op 'New Mailbox'

Je komt dan uit op onderstaande pagina:

Laat 'New User' aangevinkt staan en vul alle gegevens in van de persoon of afdeling die de mailbox in beheer gaat nemen.

Vul bij het veld 'Password' een nieuw wachtwoord in, LET OP het wachtwoord moet voldoen aan onderstaande eisen:

1) Minimaal 7 karakters lang
2) Het wachtwoord moet minimaal 1 cijfer bevatten
3) Het wachtwoord moet minimaal 1 niet alfanumeriek teken bevatten (bijv. !#$-)

Vul hetzelfde wachtwoord opnieuw in bij 'Confirm Password'

Laat verder alle gegevens zoals deze al vooraf ingesteld staan.

Pas bij 'Mailboxplan Name' selecteer je de mailbox grootte die je bij ons besteld hebt en klik je op 'Create Mailbox'

De mailbox is succesvol aangemaakt.

 
In je control panel klik je weer op 'Mailboxes' onder 'Exchange' waar je de door jouw aangemaakte mailbox kunt bekijken en beheren.


Help Desk Software by Kayako Resolve