Knowledgebase: Administratief
Facturen per e-mail
Posted by Easyhosting on 17 Sep 2013 14:04

Het is mogelijk om de facturen van Easyhosting per e-mail te ontvangen in PDF formaat. Indien je gebruik wilt maken van bovenstaande mogelijkheid, dan kan je dit op twee manieren kenbaar maken.

1)      Middels een e-mail die je kunt sturen naar sd@easyhosting.nl met daarin het e-mailadres voor de ontvangst van de facturen. De e-mail dient echter wel afkomstig zijn vanaf een bij ons geregistreerd e-mailadres anders kunnen wij deze niet voor je verwerken. Je zou eventueel als verificatie ook het klantnummer en laatste factuurnummer in de e-mail kunnen vermelden.

2)      Vanuit het klantsysteem aangeven dat je de facturen per e-mail wenst te ontvangen. Je dient hiervoor in te loggen op https://login.easyhosting.nl . Wanneer je ingelogd bent kom je uit op onderstaande pagina.

Klik vervolgens onder het kopje  ‘Klantgegevens’ op ‘Mijn gegevens’

Je krijgt vervolgens onderstaande pagina te zien

 

Klik dan weer op ‘Gegevens wijzigen’

Als laatste bij ‘E-mail factuur’ wijzig je de ‘Nee’ in ‘Ja’ en klik op ‘Opslaan’ linksbovenin.

In de toekomst zullen de facturen per e-mail verzonden worden naar het door jouw opgegeven e-mailadres.


Help Desk Software by Kayako Resolve